SUZUKI

SUZUKI – moč, efektivnost, zanesljivost ter inovativnost!


Suzuki s svojimi izvenkrmnimi motorji oskrbuje trg že od 1965. Motorji so močni, vzdržljivi in zanesljivi.
Primerni so za vse vrste plovil – tako manjše kot večje.
Ponujajo motorje do 350 KM delovne prostornine.

Oznaka / pomen oznake

S

kratka noga – 381mm

 

L

dolga noga – 508mm

 

X

ultra dolga noga – 635mm

 

XX

extra ultra dolga noga – 762mm

 

E

elektro zagon, krmilna ročica

 

R

elektro zagon, daljinska komanda

 

T

elektro zagon, daljinska komanda, power trim

 

P

menjalnik z nastavljivo smerjo rotacije

 

DF2.5

Prednosti: OHV motor, digitalni CDI sistem vžiga, možnost 360° obračanja, najlažji v svoji kategoriji, Suzuki proti korozijska zaščita, krmilna ročica z gumi ročajem, vgrajen rezervoar goriva 1,0 L, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.

DF2.5S DF2.5L
Dolžina osi S L
Število valjev 1 1
Prostornina motorja 68 68
Dovod goriva Vplinjač Vplinjač
Teža (kg) 13.5 14
Rezervoar za gorivo (L) 1.0 1.0

DF4

Prednosti: možnost polaganja v treh pozicijah, gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, digitalni CDI sistem vžiga, blokada zagona v prestavi, indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, filter olja za boljše mazanje, vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, priključek za zunanji rezervoar, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.

DF4AS DF4AL
Dolžina osi S L
Število valjev 1 1
Prostornina motorja 138 138
Dovod goriva Vplinjač Vplinjač
Teža (kg) 23.5 24.5
Rezervoar za gorivo (L) 1.5 1.5

DF5

Prednosti: možnost polaganja v treh pozicijah, gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, digitalni CDI sistem vžiga, blokada zagona v prestavi, indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, filter olja za boljše mazanje, vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, priključek za zunanji rezervoar, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.

DF5AS DF5AL
Dolžina osi S L
Število valjev 1 1
Prostornina motorja 138 138
Dovod goriva Vplinjač Vplinjač
Teža (kg) 23.5 24.5
Rezervoar za gorivo (L) 1.5 1.5

DF6

Prednosti: možnost polaganja v treh pozicijah, gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, digitalni CDI sistem vžiga, blokada zagona v prestavi, indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, filter olja za boljše mazanje, vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, priključek za zunanji rezervoar, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.

DF6AS DF6AL
Dolžina osi S L
Število valjev 1 1
Prostornina motorja 138 138
Dovod goriva Vplinjač Vplinjač
Teža (kg) 23.5 24.5
Rezervoar za gorivo (L) 1.5 1.5

DF8

4-taktni izvenkrmni motor nove generacije vsebuje novo multi-funkcijsko krmilno ročico na kateri je regulator plina, regulator smeri plovbe (naprej – prosti tek – nazaj), nastavitev upora plina in upora krmiljenja. Na ročici je nameščena tudi opozorilna lučka, ki opozarja na nizek nivo olja in omejevalec previsokih obratov.

DF8AS DF8AL
Dolžina osi S L
Število valjev 2 2
Prostornina motorja 208 208
Dovod goriva Vplinjač Vplinjač
Teža (kg) 39.5 42.0
Rezervoar za gorivo (L) 12 12

DF9.9

Trenutno eden najnaprednejših prenosnih motorjev na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF9.9BS DF9.9BL DF9.9BRS DF9.9BRL
Dolžina osi S L S L
Število valjev 2 2 2 2
Prostornina motorja 327 327 327 327
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 44.0 45.0 48.0 49.0
Rezervoar za gorivo (L) 12 12 12 12

DF15

Trenutno eden najnaprednejših prenosnih motorjev na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF15AS DF15AL DF15AES DF15AEL DF15ARS DF15ARL DF15ATL
Dolžina osi S L S L S L L
Število valjev 2 2 2 2 2 2 2
Prostornina motorja 327 327 327 327 327 327 327
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 44.0 45.0 48.0 49.0 48.0 49.0 54.5
Rezervoar za gorivo (L) 12 12 12 12 12 12 12

DF20

DF20A je trenutno med najnaprednejšimi prenosnimi motorji na tržišču. Ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF20A odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo.

DF20AS DF20AL DF20AES DF20AEL DF20ARS DF20ARL DF20ATS DF20ATL
Dolžina osi S L S L S L S L
Število valjev 2 2 2 2 2 2 2 2
Prostornina motorja 327 327 327 327 327 327 327 327
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 44.0 45.0 48.0 49.0 47.0 48.0 52.5 54.5
Rezervoar za gorivo (L) 12 12 12 12 12 12 12 12

DF25

Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, ki ga uvršča na prva mesta med konkurenco. DF25A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku ter odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, vgrajen filter/separator goriva, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF25AS DF25AL DF25ARS DF25ARL DF25ATL
Dolžina osi S L S L L
Število valjev 3 3 3 3 3
Prostornina motorja 490 490 490 490 490
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 62.0 63.0 65.0 66.0 72.0
Rezervoar za gorivo (L) 25 25 25 25 25

DF30

Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, ki ga uvršča na prva mesta med konkurenco. DF30A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku in odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, vgrajen filter/separator goriva, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF30ATHL DF30ATS DF30ATL
Dolžina osi L S L
Število valjev 3 3 3
Prostornina motorja 490 490 490
Dovod goriva EFI EFI EFI
Teža (kg) 74.0 71.0 72.0
Rezervoar za gorivo (L) 25 25 25

DF40

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, vgrajen filter/separator goriva, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF40ATS DF40ATL
Dolžina osi S L
Število valjev 3 3
Prostornina motorja 941 941
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 102 104

DF50

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, vgrajen filter/separator goriva, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF50ATS DF50ATL
Dolžina osi S L
Število valjev 3 3
Prostornina motorja 941 941
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 102 104

DF60

Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, vgrajen filter/separator goriva, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.

DF60ATL DF60AVTL
Dolžina osi L L
Število valjev 3 3
Prostornina motorja 941 941
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 102 114

DF70

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF70ATL
Dolžina osi L
Število valjev 4
Prostornina motorja 1502
Dovod goriva EFI
Teža (kg) 155

DF80

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF80ATL
Dolžina osi L
Število valjev 4
Prostornina motorja 1502
Dovod goriva EFI
Teža (kg) 155

DF90

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF90ATL DF90ATX
Dolžina osi L X
Število valjev 4 4
Prostornina motorja 1502 1502
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 155 158

DF100

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF100BTL DF100BTX DF100ATL DF100ATX
Dolžina osi L X L X
Število valjev 4 4 4 4
Prostornina motorja 1502 1502 2044 2044
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 155 158 182 187

DF115

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF115ATL DF115ATX
Dolžina osi L X
Število valjev 4 4
Prostornina motorja 2044 2044
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 182 185

DF140

Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF140ATL DF140ATX
Dolžina osi L X
Število valjev 4 4
Prostornina motorja 2044 2044
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 179 184

DF150

Prednosti: digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF150ATL DF150ATX DF150APL DF150APX
Dolžina osi L X L X
Število valjev 4 4 4 4
Prostornina motorja 2867 2867 2867 2867
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 215 220 223 223

DF175

Prednosti: digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF175ATL DF175ATX DF175APL DF175APX
Dolžina osi L X L X
Število valjev 4 4 4 4
Prostornina motorja 2867 2867 2867 2867
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 215 220 223 223

DF200

Prednosti: digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF200ATL DF200ATX DF200APL DF200APX DF200TL DF200TX
Dolžina osi L X L X L X
Število valjev 4 4 4 4 V6 V6
Prostornina motorja 2867 2867 2867 2867 3614 3614
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 226 231 228 233 263 265

DF225

Prednosti: V6 postavitev pod kotom 55°, DOHC motor, 24 ventilov, 32 bitna računalniška enota, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF225TX
Dolžina osi X
Število valjev V6
Prostornina motorja 3614
Dovod goriva EFI
Teža (kg) 263

DF250

Prednosti: digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF250TX DF250TXX DF250APX DF250APXX
Dolžina osi X XX X XX
Število valjev V6 V6 V6 V6
Prostornina motorja 3164 3164 4028 4028
Dovod goriva EFI EFI EFI EFI
Teža (kg) 263 268 274 279

DF300AP

Prednosti: digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF300APX DF300APXX
Dolžina osi X XX
Število valjev V6 V6
Prostornina motorja 4028 4028
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 274 279

DF325

Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največja porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda močnejši motorji porabijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane težava.
Ne glede na moč motorja je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pregledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žal kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabit dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Druga težava pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moči s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.

Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF325ATX DF325ATXX
Dolžina osi X XX
Število valjev V6 V6
Prostornina motorja 4390 4390
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 330 339

DF350

Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največja porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda večji motorji porabijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane težava.
Ne glede na moč motorja, je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pregledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žal kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabiti dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Druga težava pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moč s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.

Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).

DF350ATX DF350ATXX
Dolžina osi X XX
Število valjev V6 V6
Prostornina motorja 4390 4390
Dovod goriva EFI EFI
Teža (kg) 330 339