SUZUKI
SUZUKI – moč, efektivnost, zanesljivost ter inovativnost!
Suzuki s svojimi izvenkrmnimi motorji oskrbuje trg že od 1965. Motorji so močni, vzdržljivi in zanesljivi. Primerni so za vse vrste plovil – tako manjše kot večje.
Ponujajo motorje do 350 KM delovne prostornine.
Oznaka / pomen oznake
S
kratka noga – 381mm
L
dolga noga – 508mm
X
ultra dolga noga – 635mm
XX
extra ultra dolga noga – 762mm
E
elektro zagon, krmilna ročica
R
elektro zagon, daljinska komanda
T
elektro zagon, daljinska komanda, power trim
P
menjalnik z nastavljivo smerjo rotacije
DF2.5
Prednosti: OHV motor, digitalni CDI sistem vžiga, možnost 360° obračanja, najlažji v svoji kategoriji, Suzuki proti korozijska zaščita, krmilna ročica z gumi ročajem, vgrajen rezervoar goriva 1,0 L, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.
DF2.5S | DF2.5L | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 1 | 1 |
Prostornina motorja | 68 | 68 |
Dovod goriva | Vplinjač | Vplinjač |
Teža (kg) | 13.5 | 14 |
Rezervoar za gorivo (L) | 1.0 | 1.0 |
DF4
Prednosti: možnost polaganja v treh pozicijah, gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, digitalni CDI sistem vžiga, blokada zagona v prestavi, indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, filter olja za boljše mazanje, vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, priključek za zunanji rezervoar, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.
DF4AS | DF4AL | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 1 | 1 |
Prostornina motorja | 138 | 138 |
Dovod goriva | Vplinjač | Vplinjač |
Teža (kg) | 23.5 | 24.5 |
Rezervoar za gorivo (L) | 1.5 | 1.5 |
DF5
Prednosti: možnost polaganja v treh pozicijah, gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, digitalni CDI sistem vžiga, blokada zagona v prestavi, indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, filter olja za boljše mazanje, vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, priključek za zunanji rezervoar, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.
DF5AS | DF5AL | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 1 | 1 |
Prostornina motorja | 138 | 138 |
Dovod goriva | Vplinjač | Vplinjač |
Teža (kg) | 23.5 | 24.5 |
Rezervoar za gorivo (L) | 1.5 | 1.5 |
DF6
Prednosti: možnost polaganja v treh pozicijah, gravitacijski ventil goriva za lažji zagon, digitalni CDI sistem vžiga, blokada zagona v prestavi, indikator nizkega pritiska olja, Suzuki proti korozijska zaščita, filter olja za boljše mazanje, vgrajen rezervoar goriva 1,5 L, priključek za zunanji rezervoar, nastavitev upora plina, nastavitev upora krmiljenja.
DF6AS | DF6AL | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 1 | 1 |
Prostornina motorja | 138 | 138 |
Dovod goriva | Vplinjač | Vplinjač |
Teža (kg) | 23.5 | 24.5 |
Rezervoar za gorivo (L) | 1.5 | 1.5 |
DF8
4-taktni izvenkrmni motor nove generacije vsebuje novo multi-funkcijsko krmilno ročico na kateri je regulator plina, regulator smeri plovbe (naprej – prosti tek – nazaj), nastavitev upora plina in upora krmiljenja. Na ročici je nameščena tudi opozorilna lučka, ki opozarja na nizek nivo olja in omejevalec previsokih obratov.
DF8AS | DF8AL | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 2 | 2 |
Prostornina motorja | 208 | 208 |
Dovod goriva | Vplinjač | Vplinjač |
Teža (kg) | 39.5 | 42.0 |
Rezervoar za gorivo (L) | 12 | 12 |
DF9.9
Trenutno eden najnaprednejših prenosnih motorjev na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo.
DF9.9BS | DF9.9BL | DF9.9BRS | DF9.9BRL | |
Dolžina osi | S | L | S | L |
Število valjev | 2 | 2 | 2 | 2 |
Prostornina motorja | 327 | 327 | 327 | 327 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 44.0 | 45.0 | 48.0 | 49.0 |
Rezervoar za gorivo (L) | 12 | 12 | 12 | 12 |
DF15
Trenutno eden najnaprednejših prenosnih motorjev na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF9.9B odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo.
DF15AS | DF15AL | DF15AES | DF15AEL | DF15ARS | DF15ARL | DF15ATL | |
Dolžina osi | S | L | S | L | S | L | L |
Število valjev | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Prostornina motorja | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 44.0 | 45.0 | 48.0 | 49.0 | 48.0 | 49.0 | 54.5 |
Rezervoar za gorivo (L) | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
DF20
DF20A je trenutno med najnaprednejšimi prenosnimi motorji na tržišču. Ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF20A odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, 32-bitna računalniška enota, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo.
DF20AS | DF20AL | DF20AES | DF20AEL | DF20ARS | DF20ARL | DF20ATS | DF20ATL | |
Dolžina osi | S | L | S | L | S | L | S | L |
Število valjev | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Prostornina motorja | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 44.0 | 45.0 | 48.0 | 49.0 | 47.0 | 48.0 | 52.5 | 54.5 |
Rezervoar za gorivo (L) | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
DF25
Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, ki ga uvršča na prva mesta med konkurenco. DF25A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku ter odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, vgrajen filter/separator goriva, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.
DF25AS | DF25AL | DF25ARS | DF25ARL | DF25ATL | |
Dolžina osi | S | L | S | L | L |
Število valjev | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Prostornina motorja | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 62.0 | 63.0 | 65.0 | 66.0 | 72.0 |
Rezervoar za gorivo (L) | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 |
DF30
Nov vrstni 3-valjni motor vsebuje Suzukijevo najboljšo tehnologijo, ki ga uvršča na prva mesta med konkurenco. DF30A je najlažji motor v svojem razredu. Slovi po tihem in mirnem teku in odličnem izkoristku.
Prednosti: OHC motor, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, elektronski vbrizg brez baterije, vgrajen filter/separator goriva, zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.
DF30ATHL | DF30ATS | DF30ATL | |
Dolžina osi | L | S | L |
Število valjev | 3 | 3 | 3 |
Prostornina motorja | 490 | 490 | 490 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 74.0 | 71.0 | 72.0 |
Rezervoar za gorivo (L) | 25 | 25 | 25 |
DF40
Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, vgrajen filter/separator goriva, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.
DF40ATS | DF40ATL | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 3 | 3 |
Prostornina motorja | 941 | 941 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 102 | 104 |
DF50
Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, vgrajen filter/separator goriva, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.
DF50ATS | DF50ATL | |
Dolžina osi | S | L |
Število valjev | 3 | 3 |
Prostornina motorja | 941 | 941 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 102 | 104 |
DF60
Prednosti: DOHC motor, 4 ventilska tehnologija, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, vgrajen filter/separator goriva, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek.
DF60ATL | DF60AVTL | |
Dolžina osi | L | L |
Število valjev | 3 | 3 |
Prostornina motorja | 941 | 941 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 102 | 114 |
DF70
Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF70ATL | |
Dolžina osi | L |
Število valjev | 4 |
Prostornina motorja | 1502 |
Dovod goriva | EFI |
Teža (kg) | 155 |
DF80
Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF80ATL | |
Dolžina osi | L |
Število valjev | 4 |
Prostornina motorja | 1502 |
Dovod goriva | EFI |
Teža (kg) | 155 |
DF90
Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF90ATL | DF90ATX | |
Dolžina osi | L | X |
Število valjev | 4 | 4 |
Prostornina motorja | 1502 | 1502 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 155 | 158 |
DF100
Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF100BTL | DF100BTX | DF100ATL | DF100ATX | |
Dolžina osi | L | X | L | X |
Število valjev | 4 | 4 | 4 | 4 |
Prostornina motorja | 1502 | 1502 | 2044 | 2044 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 155 | 158 | 182 | 187 |
DF115
Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF115ATL | DF115ATX | |
Dolžina osi | L | X |
Število valjev | 4 | 4 |
Prostornina motorja | 2044 | 2044 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 182 | 185 |
DF140
Prednosti: DOHC motor, 16 venilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, priključek za izpiranje s sladko vodo, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF140ATL | DF140ATX | |
Dolžina osi | L | X |
Število valjev | 4 | 4 |
Prostornina motorja | 2044 | 2044 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 179 | 184 |
DF150
Prednosti: digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF150ATL | DF150ATX | DF150APL | DF150APX | |
Dolžina osi | L | X | L | X |
Število valjev | 4 | 4 | 4 | 4 |
Prostornina motorja | 2867 | 2867 | 2867 | 2867 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 215 | 220 | 223 | 223 |
DF175
Prednosti: digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF175ATL | DF175ATX | DF175APL | DF175APX | |
Dolžina osi | L | X | L | X |
Število valjev | 4 | 4 | 4 | 4 |
Prostornina motorja | 2867 | 2867 | 2867 | 2867 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 215 | 220 | 223 | 223 |
DF200
Prednosti: digitalna komandna ročica (model TG), DOHC motor, 16 ventilov, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF200ATL | DF200ATX | DF200APL | DF200APX | DF200TL | DF200TX | |
Dolžina osi | L | X | L | X | L | X |
Število valjev | 4 | 4 | 4 | 4 | V6 | V6 |
Prostornina motorja | 2867 | 2867 | 2867 | 2867 | 3614 | 3614 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 226 | 231 | 228 | 233 | 263 | 265 |
DF225
Prednosti: V6 postavitev pod kotom 55°, DOHC motor, 24 ventilov, 32 bitna računalniška enota, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF225TX | |
Dolžina osi | X |
Število valjev | V6 |
Prostornina motorja | 3614 |
Dovod goriva | EFI |
Teža (kg) | 263 |
DF250
Prednosti: digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF250TX | DF250TXX | DF250APX | DF250APXX | |
Dolžina osi | X | XX | X | XX |
Število valjev | V6 | V6 | V6 | V6 |
Prostornina motorja | 3164 | 3164 | 4028 | 4028 |
Dovod goriva | EFI | EFI | EFI | EFI |
Teža (kg) | 263 | 268 | 274 | 279 |
DF300AP
Prednosti: digitalna daljinska komanda (model AP), DOHC motor, 24 ventilov, 4.0 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF300APX | DF300APXX | |
Dolžina osi | X | XX |
Število valjev | V6 | V6 |
Prostornina motorja | 4028 | 4028 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 274 | 279 |
DF325
Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največja porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda močnejši motorji porabijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane težava.
Ne glede na moč motorja je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pregledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žal kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabit dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Druga težava pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moči s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.
Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF325ATX | DF325ATXX | |
Dolžina osi | X | XX |
Število valjev | V6 | V6 |
Prostornina motorja | 4390 | 4390 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 330 | 339 |
DF350
Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največja porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda večji motorji porabijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane težava.
Ne glede na moč motorja, je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pregledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žal kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabiti dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Druga težava pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moč s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.
Prednosti: Dual Prop sistem, DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L, Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe, veriga odmične gredi namesto jermena, zračno hlajen visoko zmogljiv alternator, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg, Suzuki proti korozijska zaščita, sistem samodiagnostike, opozorilo za servisni interval, CDI sistem vžiga za mirnejši tek, Suzuki trolling sistem (opcijsko).
DF350ATX | DF350ATXX | |
Dolžina osi | X | XX |
Število valjev | V6 | V6 |
Prostornina motorja | 4390 | 4390 |
Dovod goriva | EFI | EFI |
Teža (kg) | 330 | 339 |